رستوران میرمهنا کیش

(دیدگاه کاربر 1)

رستوران میرمهنا کیش , فضایی رویایی، صمیمی و جذاب برای یک غذای فراموش نشدنی! توصیه می‌کنیم حتما لابستر و میگو سوخاری رستوران ساحلی میرمهنا کیش را امتحان کنید، بسیار لذیذ و دلنشین است.

 

  • در صورت سفارش غذا مبلغ 572.000 هزار ریال از فاکتور شما کسر می گردد
  • مبلغ غذا از 215،000 تومان تا 350،000 تومان میباشد.
  • حداقل تعداد سفارش غذا برابر با نیمی از تعداد رزرو میباشد
  • در صورت عدم سفارش غذا مبلغ 39,000 تومان دیگر در رستوران دریافت خواهد شد.
  • رستوران میر مهنا دارای ترانسفر رفت میباشد**(فقط محدوده مرکز شهر)**
  • دون محدودیت در تعداد خرید. هر بلیط مخصوص یک نفر است.
  • موسیقی زنده از ساعت ۲۱ الی ۲۴ هر شب

جهت نمایش سانس ها لطفا تاریخ را انتخاب کنید

انتخاب تاریخ

تخفیف رستوران میرمهنا کیش

رستوران میرمهنا کیش , جزیره کیش سالانه میزبان صدها هزار توریست از سراسر ایران است. این جزیره به‌خاطر آب و هوای گرم، دریا و ساحل زیبا، رستوران‌های شیک، پاساژهای بزرگ و جاذبه‌های گردشگری طبیعی یکی از وسوسه‌انگیزترین گزینه‌ها برای گذراندن یک تعطیلات عالی است. تغذیه و خوردن غذاهای لذیذ و سالم یکی از بخش‌های جدایی‌ناپذیر زندگی هر شخصی است و افراد حتی در تعطیلات و مسافرت‌ها نیز همیشه دنبال یافتن رستوران‌های باکیفیت هستند. رستوران میرمهنا کیش یکی از معروف‌ترین و لاکچری‌ترین رستوران‌های جزیره است که در قسمت شمال شرقی جزیره در فاصله بسیار کم با دریا واقع شده است. به همین دلیل گردشگران و بازدیدکنندگان می‌توانند علاوه بر صرف غذا، از نمای زیبای ساحل شنی و دریا نیز لذت ببرند. غذاهای باکیفیت دریایی، ایرانی و خارجی در تمامی وعده‌ها در رستوران میرمهنا کیش سرو می‌شوند. اگر شما نیز دوست دارید در حین سفر به کیش همیشه وعده‌های غذایی جذاب و باکیفیتی داشته باشید، تا انتهای این مطلب با معرفی این رستوران همراه ما بمانید.

رستوران میرمهنا کیش در قلب مراکز تجاری کیش و در نزدیکی ساحل زیبای این جزیره مرجانی واقع شده است. رستوران دریایی میرمهنا برگرفته شده از سبک سنتی و مدرن است. طراحی داخلی آن با ترکیب رنگهای قهوه ای و آبی همراه با دیوارهای منقش به اشعار زیبای شاعران بنام ایران در کنار نورپردازی عالی، بسیار چشم نواز شده و محیطی رویایی را برای شما و همراهانتان فراهم آورده است.

رستوران ساحلی میرمهنا کیش

ورودی رستوران میرمهنا کیش

این رستوران جزء معروف‌ترین و معتبرترین رستوران‌های جزیره کیش است. از جمله مهم‌ترین جاذبه‌های این رستوران می‌توان به منوی غذای فرنگی، ایرانی و غذاهای دریایی محبوب مثل میگو کبابی، بشقاب مخصوص دریایی، لابستر، دنده کباب، انواع استیک و کباب برگ اشاره کرد. علاوه بر تعداد زیادی غذاهای لذیذ و خوش‌طعم که تمامی ذائقه‌های غذایی را در بر می‌گیرد، می‌توان به اجرا و پخش موسیقی زنده به عنوان یکی از آپشن‌های طلایی و مزیت‌های اصلی رستوران میرمهنا کیش اشاره کرد. بازدیدکنندگان در تمامی ایام سال بجز روزهای عزاداری، می‌توانند در کنار صرف غذا به همراه خانواده از یک موسیقی زنده نیز لذت دوچندانی ببرند.

مدیران رستوران میرمهنا کیش برای افرادی که خیلی اهل غذا نیستند و بیشتر دنبال نوشیدنی‌های سرد و گرم هستند نیز یک منوی مخصوص کافی شاپی در نظر گرفته‌اند. در منو رستوران میرمهنا کیش انواع نوشیدنی‌ها و دسرها از جمله اسموتی، شیک، گلاسه، بستنی، کیک شکلاتی، سالاد میوه، آبمیوه و موکتل، قهوه سرد، هات چاکلت و انواع چای، دمنوش و آبمیوه‌های طبیعی وجود دارد. خالی از لطف نیست که به سالاد بار مخصوص و بی‌نظیر این رستوران نیز اشاره کنیم. در لحظه ورود با پرداخت مبلغ مشخصی شما می‌توانید به سالاد بار رستوران که شامل انواع پیش‌غذا و سالاد است نیز دسترسی داشته باشید.

در مجموع می‌توان گفت اجرای موسیقی موسیقی زنده، یک منوی متنوع شامل غذاهای دریایی، ایرانی و فرنگی، سالاد بار مخصوص و نمای زیبا از ساحل و دریا عواملی هستند که رستوران میرمهنا در کیش را به یکی از درخشان‌ترین جاذبه‌های گردشگری در این جزیره تبدیل کرده است. علاوه بر توریست‌ها و گردشگران، همه روزه بسیار از ساکنین جزیره و کیشوندان نیز به منظور بهره‌مندی از غذاهای متنوع و لذیذ از این رستوران بازدید می‌کنند.

قیمت رستوران میرمهنا کیش

در کنار عواملی مثل طعم و کیفیت غذا حتما باید به قیمت منوی رستوران نیز توجه ویژه‌ای داشت. رستوران ساحلی میرمهنا کیش همه روزه از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۶:۳۰ برای وعده ناهار و از ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۴:۳۰ برای وعده شام میزبان گردشگران است. ظرفیت این رستوران ۱۰۰ نفر است و به دلیل ظرفیت محدود و تعداد زیاد افراد علاقمند به صرف غذا در رستوران میرمهنا کیش، شما باید از قبل با خرید بلیط مخصوص یک میز برای خودتان رزرو کنید.

از آنجایی که ظرفیت رستوران به سرعت تکمیل می‌شود، بهتر است برای روز بازدید از رستوران از قبل برنامه‌ریزی کنید و از چند روز قبل بلیط تهیه نمایید. دقت کنید که هر بلیط فقط برای تاریخ ذکرشده اعتبار دارد و پس از آن تاریخ حتی در صورت عدم مراجعه، بلیط اعتبار نخواهد داشت. شما می‌توانید بلیط رستوران میرمهنا کیش را از قسمت خرید بلیط با کمترین قیمت و صدور آنی از «کیش‌گردی» خریداری کنید.

بجز قیمت بلیط که بعدا از فاکتور نهایی کسر می‌شود، شما باید برای بهره‌مندی از موزیک زنده، یک مبلغ ورودی نیز پرداخت کنید؛ البته هزینه استفاده از سالاد بار نیز جدا محاسبه می‌شود. در کل قیمت رستوران‌هایی که پخش موسیقی زنده دارند، از سایر رستوران‌های عادی گران‌تر هستند.

به صورت کلی قیمت رستوران‌های کیش به دلیل شرایط خاص این جزیره و حضور همیشگی گردشگران ایرانی و توریست‌های خارجی، گران‌تر از رستوران‌های عادی سایر نقاط کشور است. ولی با توجه به سرویس‌های ویژه‌ای که توسط این رستوران ارائه می‌شود قیمت غذاهای رستوران میرمهنا کیش نسبت به کیفیتشان، قابل قبول و بسیار مطلوب است. اگر دوست ندارید هر روز برای صرف غذا بین ده‌ها رستوران ناشناخته سردرگم شوید، بهتر است همین حالا دنبال رزرو رستوران میرمهنا کیش باشید. قیمت غذاهای رستوران به‌خاطر نوسان قیمت‌ مواد غذایی به صورت دقیق قابل بیان نیست ولی می‌توان این نکته را تضمین کرد که با پرداخت یک مبلغ منصفانه، از غذاهای باکیفیت و لذیذ رستوران میرمهنا کیش استفاده خواهید کرد.

رزرو رستوران میرمهنا

رزرو رستوران میرمهنا

رزرو رستوران میرمهنا کیش

بهتر است برای آسودگی خاطر خودتان با یک برنامه‌ریزی دقیق، از چند روز قبل بلیط رستوران را از طریق کیش‌گردی خریداری کنید. در روز موعد، سرویس رستوران در محل ذکرشده دنبال شما می‌آید و می‌توانید از طریق سرویس به رستوران بروید. هرچند که مسیر برگشت از رستوران شامل سرویس نمی‌شود و بازگشت برعهده مشتریان است. البته برای آن دسته از افرادی که با ماشین شخصی به رستوران می‌آیند، یک پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته شده است. همچنین ورودی کودکان زیر هشت سال رایگان است. در لحظه ورود مبلغ ورودی از شما بابت موسیقی زنده اخذ می‌شود. بعد از خرید بلیط رستوران، لینک دانلود بلیط برای شما پیامک می‌شود؛ البته نیازی به پرینت بلیط و همراه داشتن نسخه کاغذی ندارید.

رستوران میرمهنا کیش

منوی رستوران میرمهنا کیش

تا به این لحظه به اندازه کافی درباره امکانات اختصاصی رستوران میرمهنا کیش مثل پارکینگ اختصاصی، نورپردازی بی‌نظیر، موسیقی زنده و وای فای رایگان صحبت کردیم. حالا بهتر است به صورت مفصل درباره منوی رستوران میرمهنا کیش صحبت کنیم تا بیشتر با غذاها و نوشیدنی‌های این رستوران آشنا شوید.

  • سالاد بار: اگر به غذاهای سبک و رژیمی علاقمند هستید، سالاد بار می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. با پرداخت مبلغی می‌توانید از سالاد بار استفاده کنید. تعداد زیادی از سالادهای مختلف در این قسمت برای مشتریان تهیه شده است.
  • قهوه گرم: شاید عادت داشته باشید بعد از غذا، یک فنجان قهوه یا یک استکان چایی بنوشید. این امکان نیز برای شما فراهم شده است. انواع چای و دمنوش‌ها، قهوه سرد، قهوه‌های گرم و هات چاکلت و… از جمله مهم‌ترین گزینه‌های موجود در منوی رستوران هستند.
  • آبمیوه طبیعی: انواع نوشیدنی‌های طبیعی و نوشیدنی‌های پرطرفدار مثل موهیتو، شیرموز، لیموناد و… نیز برای مشتریان و خصوصا کودکان فراهم است.
  • بستنی و کیک: بستنی و کیک نیز جزء دسرهای پرطرفدار هستند. این دو گزینه نیز برای مشتریان تدارک دیده شده است تا در صورت نیاز این دو مورد را سفارش دهند.
  • غذاهای کبابی: غذاهای سنتی ایرانی و غذاهای کبابی همیشه مطابق ذائقه ایرانیان بوده و بسیار پرطرفدار هستند. در میان غذاهای کبابی معروف موجود در منوی رستوران میرمهنا کیش می‌توان به کباب چنجه، رولت گوشت، برگ گوسفندی، جوجه کباب و دنده کباب اشاره کرد.

 

منوی رستوران میرمهنا کیش

  • غذاهای فرنگی: شاید ترجیح دهید حداقل در مسافرت، کمی تنوع در سبک تغذیه خودتان ایجاد کنید و از غذاهای روزمره و همیشگی فاصله بگیرید. به همین دلیل غذاهای فرنگی رستوران میرمهنا همیشه جذاب به نظر می‌رسند. استیک، کورمن بونو فرانسوی، چیکن فینگرو ریبای از جمله بهترین و لذیذترین غذاهای فرنگی موجود در منو هستند.
  • غذاهای دریایی: شاید غذاهای کبابی و خورشتی برایتان تکراری شده باشند و از طرفی تمایلی هم به غذاهای فرنگی نداشته باشید. در این شرایط بهترین تصمیم، انتخاب غذاهای دریایی است. با توجه به موقعیت جغرافیایی جزیره کیش، ماهی‌های تازه و لذیذ همواره برای طبخ در دسترس هستند. بشقاب مخصوص دریایی، ماهی شیرکبابی، میگو، لابستر، ماهی جاش با شعری، قلیه ماهی و ماهی باراکودا از مهم‌ترین و پرطرفدارترین غذاهای دریایی هستند. تمام غذاهای دریایی رستوران با روش مخصوص مزه‌دار و طبخ می‌شوند و به هیچ عنوان بوی بد نمی‌دهند.

خرید بلیط رستوران میرمهنا در کیش

همانطور که مشاهده می‌کنید تعداد زیادی از غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی توسط مسئولان رستوران میرمهنا کیش برای مشتریان فراهم شده است و شما حین بازدید از جزیره کیش می‌توانید از فضای عالی و دیدنی و غذاهای جذاب این رستوران بین‌المللی نهایت استفاده را ببرید. در آخر اگر تمایل دارید در خلال سفر به جزیره زیبای کیش و خلیج همیشه فارس از غذاهای باکیفیت استفاده کنید، رستوران میرمهنا کیش می‌تواند گزینه جذابی برایتان باشد. اگر تصمیم قطعی خودتان برای بازدید از این رستوران را گرفته‌اید، همین الان بلیط خودتان را رزرو کنید.

خرید بلیط رستوران میرمهنا در کیش

ویژگی‌ها:

  • محیط رستوران: محیطی بسیار زیبا و دلنشین با دید دریای نقره فام خلیج فارس
  • ظرفیت رستوران: ظرفیت کافه رستوران میرمهنا کیش ۱۰۰ نفر می باشد.
  • نوع رستوران: کافه رستوران
  • تنوع منو: انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی
  • برخی از منوی غذایی: ماهی کباب شیر، ماهی سوخاری، ماهی کافر یا شانک، ماهی جاش یا شعری، ماهی باراکودا و قلیه ماهی. لابستر و انواع میگوهای سوخاری، میگو تمپورا، میگو کبابی، میگو دو پیازه، قلیه میگو، کباب چنجه گوساله، شیشلیک و انواع دیگر کبابها و جوجه کبابها
  • توصیه می‌کنیم:  لابستر و انواع میگوهای سوخاری این رستوران را حتما امتحان کنید، بسیار لذیذ و دلنشین است.
  • سطح قیمت: متوسط
  • جای پارک: دارد
  • بیرون بر: ندارد
  • موزیک زنده: دارد
  • صبحانه: ندارد
  • اینترنت WIFI: دارد

قوانین و مقررات:

  • میهمانان گرامی توجه داشته باشید حضورتان قبل از ساعت ۱۴ برای سانس نهار و قبل از ساعت ۲۲ برای سانس شام الزامی است در غیر اینصورت بلیت شما باطل می گردد.
  • موسیقی زنده از ساعت ۲۱ الی ۲۴ هر شب به غیر از روزهای عزاداری اجرا می شود.
  • مبلغ پرداختی شما بابت رزرو رستوران بوده که از مبلغ نهایی فاکتور غذا در زمان پرداخت کسر خواهد شد.
  • اعتبار استفاده از بلیت ورودی کافه رستوران ساحلی میرمهنا کیش طبق تاریخ مندرج بر روی بلیت رزرو است و فقط در همان تاریخ اعتبار دارد و در صورت عدم استفاده در زمان مقرر منقضی میگردد.
  • نیازی به پرینت بلیت رزرو خود ندارید!
  • به‌منظور پیشگیری از تکمیل ظرفیت بهتر است از قبل برنامه‌ریزی کنید و بلیت خود را سریع‌تر رزرو کنید.
  • هزینه رزرو برای کودکان زیر ۸ سال رایگان است.
  • این بلیت شامل قوانین چارتر بوده و غیرقابل استرداد (کنسل) می باشد.
  • مبلغ پرداختی شما بابت ورودی رستوران و موزیک زنده می باشد.
  • اجرای موزیک زنده (به غیر از ایام سوگواری)
  • رعایت اصول بهداشتی در کافه و رستوران های کیش الزامی است.

موقعیت مکانی:

  • کافه رستوران ساحلی میرمهنا کیش، در مرکز اصلی جزیره کنار ساحل زیبای خلیج همیشه فارس قرار گرفته و پس از خرید در بازارها می توانید به این رستوران رفته و از غذاهای خوشمزه آنجا لذت ببرید.

چرا باید از طریق سایت کیش گردی کافه رستوران میرمهنا کیش را رزرو کنیم؟

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • رزرو آنی و صدور لحظه ای
  • ضمانت عودت وجه
  • مشاورین حرفه ای و راهنمای قبل از خرید

آیا برای خرید اینترنتی کافه رستوران میرمهنا از کیش گردی باید هزینه‌ بیشتری پرداخت ‌کنیم؟

  • به هیچ وجه! قیمت در کیش گردی پایین ترین نرخ در کیش است، ضمنا شما با خرید از کیش گردی می توانید از تخفیف های متنوع نیز برخوردار شوید.

برای رزرو کافه رستوران میرمهنا کیش چه چیزهایی لازم است؟

  • اگر کارت بانکی شما رمز دوم دارد می توانید به صورت آنلاین خرید کنید. در غیر اینصورت می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید تا برای پرداخت کارت به کارت شما را راهنمایی کنند.

پس از خرید از سایت، بلیت چگونه بدست من می رسد؟

  • پس از خرید، لینک دانلود بلیت برای شما نمایش داده می شود. ضمنا پیامکی به شماره شما ارسال خواهد شد که دارای لینک دانلود بلیت خریداری شده است. آن را دانلود کرده و همراه خود داشته باشید.

نکته:

نیازی به پرینت بلیت خود ندارید! فقط کافی است بلیت را در گوشی خود به مسئول مربوطه نشان دهید.

برای نمایش دیگر تفریحات کیش به صفحه خرید مراجعه بفرمایید.

برای اطلاعات بیشتر و تخفیف تفریحات کیش ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

1 دیدگاه برای رستوران میرمهنا کیش

  1. maede

    کیفیت غذا عالی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *