جنگ ستارگان رنگارنگ کیش

جنگ ستارگان رنگارنگ , از برنامه هایی است که توصیه می شود. تا تجربه نکرده اید، کیش را ترک نکنید. سه ساعت شو شبانه سراسر خنده و هیجان در جزیره زیبای کیش منتظر شما است، پس درنگ نکنید و از دیدن این جُنگ لذت ببرید.

  • فقط یکبار پرداخت کنید.
  • بدون هیچ محدودیتی در تعداد خرید.
  • برای پذیرش حتمآ یک ساعت قبل از برنامه در محل حضور داشته باشید.
  • بلیط ها به دو شکل معمولی و VIP هستند که از همین صفحه میتونید تهیه کنید.
  • برای کودکان زیر ۳ سال نیازی به تهیه بلیط نیست.
  • شماره صندلی در هنگام پذیرش تعیین میشود.

جهت نمایش سانس ها لطفا تاریخ را انتخاب کنید

انتخاب تاریخ

رزرو جنگ ستارگان رنگارنگ کیش

جنگ ستارگان رنگارنگ، با توجه به محدودیت‌ ظرفیت سالن ممکن است در هنگام خرید با تکمیل ظرفیت روبه‌رو شوید! بنابراین هوشمندانه است که نسبت به رزرو بلیت خود هرچه سریعتر اقدام کنید. اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه باید بلیت را تهیه کنیم؟ در ادامه پاسخ این سوال را آورده ایم تا به سادگی چند کلیک! بلیت خود را خریداری کنید.

با مراجعه به سامانه کیش گردی به‌راحتی می‌توانید رزرو بلیت را انجام دهید. لازم به ذکر است پس از اتمام مراحل خرید بلافاصله می‌توانید بلیت خود را دانلود کنید. البته پیامک حاوی لینک دانلود نیز برای شما ارسال خواهد شد. در هنگام مراجعه، فقط کافی است که تصویر بلیت را در تلفن همراه خود به متصدی بلیت نشان دهید و تمام! (نیاز نیست که از بلیت پرینت بگیرید).

جنگ ستارگان رنگارنگ کیش

جنگ ستارگان رنگارنگ کیش موفق شده است بالاترین رتبه در بین جنگ های شبانه کیش را بدست بیاورد. تئاتر کمدی از خنده دارترین بخش های این شو شبانه است که پیشنهاد می کنیم دیدن آن را از دست ندهید. این قسمت که توسط هنرمندان حرفه ای و با تجربه کیش اجرا می شود، بی شک به یادماندنی ترین و شادترین قسمت اجرا برای شما در شوی ستارگان رنگارنگ خواهد بود. قسمت های مهیج دیگری نیز در این جنگ شبانه وجود دارد مانند مسابقه های مختلف برای حاضرین در سالن، بلک لایت شو و خیلی برنامه های دیگر که هر کدام از این بخش ها بسیار سرگرم کننده و لذت بخش خواهد بود.

خنده بهترین داروی موجود برای هر نوع مشکلی است. حتی اگر راه‌حلی ارائه ندهد، مطمئناً به شما شجاعت می‌دهد که با مشکلات روبرو شوید، مبارزه کنید و درنهایت از آن‌ها عبور کنید! جنگ ستارگان رنگارنگ کیش یکی از مفرح‌ترین و پرانرژی‌ترین سرگرمی‌های شبانه کیش است که به شما فرصت می‌دهد چندساعتی را به‌دوراز استرس و نگرانی در کنار خانواده و یا دوستان خود لحظات دلپذیری را با خنده و شادی سپری کنید.

جزیره زیبای کیش از معدود نقاط دیدنی کشور است که هم ازنظر تجاری و هم ازنظر زیبایی‌های طبیعی در حوضه گردشگری جایگاه ویژه‌ای دارد و تقریباً همه نوع سلیقه‌ای را راضی می‌کند. بازدید از مراکز خرید متنوع و جذاب، بوم گردی و دیدار از بناهای تاریخی و فرهنگی، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های جذاب، پارک‌ها و مراکز تفریحی و … در طول روز تمام لحظات، شمارا مشغول می‌کند.

با فرارسیدن شب، زندگی در جزیره نه تنها از تب‌وتاب نمی‌افتد بلکه شور و حال دیگری به خود می‌گیرد! شرکت در شوهای مختلف شبانه که هر شب در جزیره برگزار می‌شود روشی عالی برای به‌پایان رساندن روز و رفع خستگی و بازیابی انرژی است. در ادامه قصد داریم تا بیشتر در مورد جنگ ستارگان رنگارنگ کیش و نحوه رزرو و خریداری بلیت آن صحبت کنیم با ما همراه باشید.

تخفیف جنگ ستارگان رنگارنگ

سامانه کیش گردی تخفیف‌های قابل‌توجهی را برای فروش خدمات گردشگری خود در نظر گرفته است و با مراجعه به وب‌سایت و نگاهی گذرا به قیمت‌های ثبت‌شده، تفاوت مشخصی را شاهد خواهید بود. قیمت بلیت شوی ستارگان رنگارنگ کیش نیز ازجمله مواردی است که شامل تخفیف شده است و با مراجعه به‌موقع می‌توانید از این تخفیف ویژه بهره‌مند شوید.

image2

تخفیف جنگ ستارگان رنگارنگ

جنگ ستارگان رنگارنگ در کیش

در حال حاضر جنگ ستارگان رنگارنگ کیش در قیاس با دیگر گروه‌های نمایشی امتیاز بالاتری را کسب کرده است. این گروه با همکاری هنرمندان حرفه‌ای کشور، نمایشی پرانرژی را تقدیم حضور گردشگران خواهند کرد.

مطمئن باشید تا مدت‌ها از یادآوری خاطرات این نمایش، خنده رهایتان نخواهد کرد! برگزاری مسابقات و حرکات ورزشی ویژه و همچنین بلک لایت شو از دیگر سرگرمی‌هایی است در این جنگ شبانه اجرا خواهد شد و شبی شاد و خاطره‌انگیز را برای شما فراهم خواهد کرد.

شوی ستارگان رنگارنگ در کیش

جزیره زیبای کیش با انواع مختلف تفریحات همواره پذیرای گردشگران است. تنوع سرگرمی به‌قدری بالا است که افراد در گروه‌های مختلف سنی به فراخور شرایط خود می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. قدم زدن در ساحل مرجانی جزیره و مشاهده کشتی یونانی به هنگام غروب خورشید یکی از زیباترین صحنه‌هایی است که هر گردشگری باید یک بار هم که شده آن را تجربه کند.

از گردش و بازی و خرید از مراکز تجاری که بگذریم، شرکت در جنگ‌های شبانه جزیره، آن‌هم پس از تعطیل شدن مراکز خرید، تجربه‌ای دیگر است، که لطف و جذابیت جزیره را صد چندان می‌کند. دیدن نمایش‌های کمدی و مسابقات هیجان‌انگیز، شور و نشاط خاصی به شب‌های جزیره می‌بخشد. برگزاری شوی ستارگان رنگارنگ در کیش یکی از این جنگ‌های شبانه است که لذت حضور در آن را نباید از دست بدهید!

قیمت بلیط جنگ ستارگان رنگارنگ

هم‌اکنون بلیت جنگ ستارگان رنگارنگ کیش در وب‌سایت کیش گردی باقیمت رقابتی به فروش می‌رسد. با اندکی جستجو در اینترنت متوجه می‌شوید که تفاوت قابل‌توجه بین قیمت ارائه‌شده توسط سامانه کیش گردی و دیگر وب‌سایت‌های فروش آنلاین بلیت وجود دارد.

سامانه کیش گردی باهدف گسترش و توسعه صنعت توریسم و معرفی مراکز ارائه‌دهنده خدمات گردشگری در جزیره کیش آغاز به کار کرد. این سامانه همواره در تلاش است تا بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را با قیمتی مناسب در اختیار گردشگران قرار دهد. قیمت‌های ارائه‌ شده در وب‌سایت گواهی بر این ادعا است. مطالعه نظرات ثبت شده از سوی مشتریان، نشانگر میزان بالای رضایتمندی گردشگران از قیمت‌ها و کیفیت مطلوب خدمات ارائه شده است.

چرا به تماشای شوی ستارگان رنگارنگ کیش برویم؟

تماشای مستقیم استندآپ کمدی و تئاتر طنز بیش از آنکه لحظات شادی را برای شما به ارمغان بیاورد تأثیرات مثبتی بر سلامتی شما می‌گذارد. حتماً بارها شنیده‌اید که خندیدن ترشح هورمون شادی یا سروتونین را افزایش می‌دهد! خواص درمانی خنده تا جایی است که بسیاری از درمانگران توصیه می‌کنند در طول روز حتماً چند دقیقه بخندید، به اعتقاد پژوهشگران، حتی اگر ادای خنده را تقلید کنید حرکات ماهیچه‌های صورت و شکم به ذهن القا می‌کند تا فرمان ترشح هورمون شادی را صادر کند!

حال تصور کنید که در یک سالن چند صد نفره با دوستان یا خانواده خود به تماشای یک نمایش طنز نشسته‌اید و هرلحظه با شنیدن یک جوک یا حرفی خنده‌دار انفجاری از خنده و شادی سالن را در برمی‌گیرد، در چنین شرایطی همه‌ چیز خنده‌دارتر است و شما در حالی‌که به صندلی میخکوب شده‌اید با صدای بلند و چشمانی اشک‌آلود از ته دل می‌خندید! درست در این لحظات شاد در بدن شما تغییراتی در حال انجام شدن است:

  • کاهش استرس و عوارض ناشی از آن
  • کاهش فشارخون
  • افزایش کالری سوزی و آرامش عضلات: خندیدن، سرعت جریان خون را بالا می‌برد و به‌این‌ترتیب فرآیند اکسیژن‌رسانی به ماهیچه‌ها بهتر انجام می‌شود در این شرایط تنش و گرفتگی عضلات به‌طور چشم‌گیری کاهش خواهد یافت. به همراه این تغییرات بدن کالری بیشتری می‌سوزاند.
  • افزایش عملکرد شناختی مغز: خنده، استرس را کاهش داده و عملکرد شناختی مغز را بهبود می‌بخشد، همچنین تماشای یک تئاتر کمدی فعالیتی اجتماعی محسوب می‌شود که تمایل افراد را به شرکت در کارهای گروهی افزایش می‌دهد. مطالعات نشان داده است افراد اجتماعی از سلامت روحی و جسمی بیشتری برخوردار هستند.
  • سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند: برخی از مطالعات نشان داده‌اند که خنده باعث تقویت سلول‌های ایمنی و افزایش تعداد آنتی‌بادی‌ها در بدن است. از سوی دیگر، خنده احساسات و افکار مثبت را در مغز شما القا می‌کند. این منجر به افزایش آزادسازی نوروپپتیدها می‌شود. نوروپپتیدها به شما کمک می‌کنند تا با استرس و بیماری‌ها مبارزه کنید.

بنابراین، برنامه‌های کمدی جدا از اینکه شمارا شاد می‌کنند، بلکه سطح سلامت را بهبود می‌دهند! تماشای جنگ ستارگان رنگارنگ کیش بهانه‌ای است تا در کنار خانواده و دوستان خود ساعاتی را از ته دل بخندید و از مزایای روحی و جسمی آن بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است این جنگ شبانه علاوه بر استندآپ کمدی، برنامه‌های مهیج دیگری مانند حرکات آکروباتیک و ورزشی، مسابقه، بلک لایت شو و البته سورپرایزهای ویژه برای سرگرم کردن هر چه بیشتر گردشگران، در نظر دارد، که تجربه‌ای به‌یادماندنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. به علت شرایط خاص جزیره جنگ‌های شبانه با محدودیت کمتر و البته کیفیت مطلوب‌تری ارائه می‌شوند.

چگونه بلیط جنگ ستارگان رنگارنگ کیش را تهیه کنیم؟

ساده‌ترین و البته قابل‌اعتمادترین روش برای تهیه بلیت جنگ ستارگان رنگارنگ کیش مراجعه به وب‌سایت کیش گردی kishgardi.com است. سامانه کیش گردی دارای نماد اعتماد الکترونیک از سوی «مـرکز توسعه تجـارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت» است لذا با آسودگی خیال می‌توانید نسبت به خرید بلیت خود اقدام نمایید.

کارشناسان باتجربه سامانه به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند. قبل از اقدام به خرید می‌توانید مشاوره لازم را دریافت کنید. وب‌سایت کیش گردی به شما ضمانت می‌دهد که در صورت کنسل شدن برنامه از سوی برنامه گذار تمام وجه به خریدار مسترد گردد.

صادر شدن بلیت به‌صورت لحظه‌ای پس از پایان مراحل خرید انجام می‌شود. تنها کافی است که کارت‌بانکی معتبر و رمز دوم داشته باشید به همین سادگی! البته امکان پرداخت به روش کارت به‌کارت نیز وجود دارد و از طریق راهنمایی مشاوران سایت می‌توانید خرید را به این صورت نیز انجام دهید.

هر بلیت برای یک نفر صادر می‌شود و هزینه رزرو برای کودکان پایین ۴ سال رایگان است! لازم به ذکر است انتخاب صندلی در هنگام خرید بلیت امکان‌پذیر نیست و با توجه به محدودیت‌های کرونایی با در نظر گرفتن زمان حضور و پذیرش مهمانان تعیین صندلی به‌صورت یک در میان انجام خواهد شد.

شش ردیف صندلی مقابل استیج vip و مابقی اکونومی محسوب می‌شوند. توجه داشته باشید اعتبار بلیت تنها به تاریخ و ساعت مشخص‌شده بر روی آن مربوط می‌شود پیدا است بلیت منقضی شده فاقد هرگونه اعتبار است پس در زمان تعیین‌شده در محل برگزاری جنگ حضور پیدا کنید.

سامانه کیش گردی لیست متنوعی از سرگرمی‌ها و خدمات رفاهی و اماکن دیدنی در کیش را به گردشگران معرفی می‌کند و این امکان را فراهم می‌کند تا شما قبل از اقدام به سفر، با قیمت‌ها و امکانات رفاهی منطقه آشنا شوید و بتوانید به‌طور مناسب برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید. امکان رزرو بلیت و استفاده از تخفیف‌های مناسب ازجمله خدماتی است که توسط وب‌سایت در اختیار مسافران عزیز قرار می‌گیرد. ثبت اطلاعات دقیق در مورد هر یک از خدمات ارائه شده در وبسایت به شما کمک می‌کند تا با آگاهی کافی نسبت به خرید بلیت اقدام کنید.

ویژگی ها:

  • ظرفیت سالن ۵۰۰ نفر است، که از این تعداد شش ردیف مقابل استیج به کلاس VIP اختصاص داده شده و الباقی ردیف ها اکونومی می باشد.
  • مجری این برنامه نیما ساحلی شومن توانای کشورمان می باشد.
  • حضور خوانندگان حرفه ای
  • اجرای DJ شو توسط یکی از بهترین های موسیقی کشور
  • دنس و پارکور ار قسمت هایی است که هیجانی وصف نشدنی را به حاظرین در سالن هدیه می دهد.
  • اجرای بهترین بیت باکس توسط هنرمندان نامی کشور
قوانین و مقررات:
  • شروع سانس ها از ۲۳:۵۹ الی ۰۲:۳۰ بامداد
  • محل برگزاری جنگ ستارگان رنگارنگ کیش هر شب مقابل بولینگ مریم، مجتمع کشتی ایرانی اجرا می شود.
  • پذیرش میهمان یک ساعت قبل از شروع برنامه انجام می پذیرد.
  • هر بلیت مخصوص یک نفر است.
  • تعیین صندلی بر اساس زمان ورود و پذیرش گردشگر است.
  • مبلغ پرداختی نهایی است، در محل جنگ شبانه مبلغ دیگری پرداخت نخواهید کرد.
  • هزینه کافی شاپ و عکاسی بر عهده گردشگر می باشد.
  • به‌ منظور پیشگیری از تکمیل ظرفیت بهتر است از قبل برنامه‌ریزی کنید و بلیت خود را سریع‌تر رزرو کنید.
  • اعتبار استفاده از این بلیت، طبق تاریخ و ساعت درج شده بر روی آن بوده و در صورت انقضاء، بلیت فاقد اعتبار می باشد.
  • برای کودکان ۳ سال به بالا تهیه بلیت الزامی است.
  • استفاده از هر صندلی نیازمند تهیه بلیت است و شرایط سنی در آن مطرح نمی باشد.
  • هر نوع فیلمبرداری و عکس برداری در طول برنامه ممنوع می باشد.
  • ورود خوراکی های صدا دار مانند چیپس و پفک ممنوع می باشد.
  • جنگ ستارگان رنگارنگ کیش در ایام سوگواری اجرا ندارد.
  • نیازی به پرینت بلیت رزرو خود ندارید! فقط کافی است تصویر بلیت رزرو شده را در گوشی خود به مسئول مربوطه نشان دهید و تمام!
  • این بلیت شامل قوانین چارتر بوده و غیر قابل استرداد و انتقال می باشد
  • ورود هر نوع کالسکه، کالا و اجناس مشابه به سالن جنگ ممنوع می باشد.
  • رعایت اصول بهداشتی در جنگ ها و شوهای شبانه الزامی می باشد.

چرا باید از طریق سایت کیش گردی جنگ ستارگان رنگارنگ کیش را رزرو کنیم؟

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • رزرو آنی و صدور لحظه ای
  • ضمانت عودت وجه در صورت کنسلی از طرف برنامه گذار
  • مشاورین حرفه ای و راهنمایی قبل از خرید

آیا برای خرید اینترنتی بلیت جنگ ستارگان رنگارنگ از کیش گردی باید هزینه‌ بیشتری پرداخت ‌کنیم؟

  • به هیچ وجه! قیمت در کیش گردی پایین ترین نرخ در کیش است، ضمنا شما با خرید از کیش گردی می توانید از تخفیف های متنوع نیز برخوردار شوید.

چگونه هزینه رزرو بلیت جنگ ستارگان رنگارنگ کیش را از طریق سایت کیش گردی پرداخت کنیم؟

  • اگر کارت بانکی شما رمز دوم دارد می توانید به صورت آنلاین خرید کنید. در غیر اینصورت می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید تا برای پرداخت کارت به کارت شما را راهنمایی کنند.

پس از خرید از سایت کیش گردی، بلیت چگونه صادر می شود؟

<ul “>

  • پس از خرید، لینک دانلود بلیت برای شما نمایش داده می شود. ضمنا پیامکی به شماره شما ارسال خواهد شد که دارای لینک دانلود بلیت خریداری شده است. آن را دانلود کرده و همراه خود داشته باشید.

نکته:

  • نیازی به پرینت بلیت خود ندارید! فقط کافی است بلیت را در گوشی خود به مسئول مربوطه نشان دهید.

برای نمایش دیگر تفریحات کیش به صفحه خرید مراجعه بفرمایید.

برای اطلاعات بیشتر و تخفیف تفریحات کیش ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جنگ ستارگان رنگارنگ کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *